Grupa newonce.media przenosi się do Fabryki Norblina


4 października 2021

Właściciel‌ ‌jednej‌ ‌z‌ ‌najpopularniejszych‌ ‌internetowych‌ ‌rozgłośni‌ ‌radiowych‌ ‌–‌ ‌newonce.radio,‌ ‌przeniesie‌ ‌swoją‌ ‌siedzibę‌ ‌do‌ ‌Fabryki‌ ‌Norblina.‌ ‌W‌ ‌budynku‌ ‌Verit‌ ‌zlokalizowanym‌ ‌od‌ ‌strony‌ ‌ul.‌ ‌Prostej,‌ ‌znajdzie‌ ‌się‌ ‌nowe‌ ‌studio‌ ‌radiowe‌ ‌oraz‌ ‌redakcje‌ ‌mediów‌ ‌należących‌ ‌do‌ ‌grupy.‌ ‌newonce.radio‌ ‌i‌ ‌Fabryka‌ ‌Norblina‌ ‌będą‌ ‌również‌ ‌współpracować‌ ‌przy‌ ‌tworzeniu‌ ‌kilku‌ ‌audycji.‌ ‌

newonce.media,‌ ‌właściciel‌ ‌takich‌ ‌tytułów,‌ ‌jak‌ ‌newonce.net,‌ ‌newonce.radio,‌ ‌newonce.sport‌ ‌oraz‌ ‌ drukowanego‌ ‌magazynu‌ ‌„newonce.paper”‌ ‌będzie‌ ‌kolejnym‌ ‌najemcą‌ ‌zrewitalizowanej‌ ‌Fabryki‌ ‌Norblina.‌ ‌W‌ ‌budynku‌ ‌C‌ ‌przy‌ ‌ul.‌ ‌Prostej‌ na‌ ‌powierzchni‌ ‌366‌ ‌mkw.‌ ‌znajdzie‌ ‌się‌ ‌nowe‌ ‌studio‌ ‌radiowe,‌ ‌redakcje‌ ‌oraz‌ ‌ komfortowe‌ ‌i‌ ‌nowoczesne‌ ‌zaplecze‌ ‌biurowe‌ obejmujące‌ ‌m.in.‌ ‌salę‌ ‌konferencyjną.‌ ‌W‌ ‌dotychczasowej‌ ‌ lokalizacji‌ ‌–‌ ‌dawnym‌ ‌budynku‌ ‌KC‌ ‌przy‌ ‌rondzie‌ ‌De‌ ‌Gaulle’a‌ ‌–‌ ‌pozostanie‌ ‌prowadzony‌ ‌przez‌ ‌grupę‌ ‌newonce.bar.‌ ‌Do‌ ‌nowej‌ ‌siedziby‌ ‌newonce.media‌ ‌wprowadzi‌ ‌się‌ ‌już‌ ‌na‌ ‌początku‌ ‌przyszłego‌ ‌roku.‌ ‌ ‌

–‌ ‌Mało‌ ‌rzeczy‌ ‌jest‌ ‌tak‌ ‌odświeżających‌ ‌jak‌ ‌zmiana‌ ‌przestrzeni.‌ ‌Po‌ ‌przeprowadzce‌ ‌do‌ ‌Fabryki‌ ‌Norblina‌ ‌wiele‌ ‌sobie‌ ‌obiecujemy‌ ‌–‌ ‌z‌ ‌pewnością‌ ‌pomoże‌ ‌nam‌ ‌w‌ ‌tym‌ ‌nowe‌ ‌studia‌ ‌radiowe‌ ‌i‌ ‌pełna‌ ‌premier‌ ‌ramówka,‌ ‌którą‌ ‌ogłosimy‌ ‌już‌ ‌wkrótce‌ ‌–‌ ‌‌mówi‌ ‌‌Bartek‌ ‌Czarkowski,‌ ‌dyrektor‌ ‌programowy‌ ‌newonce.radio.‌ ‌

–‌ ‌Z‌ ‌naszych‌ ‌przenosin‌ ‌do‌ ‌Fabryki‌ ‌Norblina‌ ‌cieszę‌ ‌się‌ ‌również‌ ‌z‌ ‌perspektywy‌ ‌mojego‌ ‌zamiłowania‌ ‌do‌ ‌historii‌ ‌stolicy.‌ Jako‌ ‌warszawiak‌ ‌zawsze‌ ‌byłem‌ ‌ciekawy,‌ ‌co‌ ‌tam‌ ‌przy‌ ‌ulicy‌ ‌Żelaznej‌ ‌się‌ ‌znajdowało,‌ ‌a‌ ‌samo‌ ‌to‌ ‌miejsce‌ było‌ ‌niezwykle‌ ważne‌ ‌dla‌ ‌całej‌ ‌stołecznej‌ ‌społeczności.‌ ‌Fabryka‌ ‌Norblina‌ ‌to‌ ‌miks‌ ‌tradycji‌ ‌z‌ ‌nowoczesnością,‌ ‌wspólnie‌ ‌mamy‌ ‌wielki‌ potencjał‌ ‌wykreowania‌ ‌miejsca,‌ ‌w‌ ‌którym‌ ‌kształtują‌ ‌się‌ ‌gusta‌ ‌młodych‌ ‌ludzi,‌ ‌między‌ ‌innymi‌ ‌przez‌ ‌film,‌ ‌muzykę‌ ‌czy‌ sztukę.‌ ‌My‌ ‌jako‌ ‌newonce‌ ‌mamy‌ ‌na‌ ‌tym‌ ‌polu‌ ‌poważne‌ ‌ambicje‌ ‌–‌ ‌mówi‌ ‌‌Piotr‌ ‌Kędzierski,‌ ‌dyrektor‌ ‌kreatywny‌ newonce.radio‌ ‌i‌ ‌jeden‌ ‌z‌ ‌właścicieli‌ ‌grupy.‌ ‌–‌ ‌Fabryka‌ ‌Norblina‌ ‌będzie‌ ‌dla‌ ‌nas‌ ‌wspaniała‌ ‌siedzibą,‌ ‌domem,‌ ‌jakiego‌ ‌nie‌ mieliśmy.‌ ‌Od‌ ‌samego‌ ‌początku‌ ‌nawiązaliśmy‌ ‌szczególną‌ ‌wieź,‌ ‌polubiliśmy‌ ‌się‌ ‌i‌ ‌rozumiemy‌ ‌bez‌ ‌słów.‌ ‌Dodam,‌ ‌że‌ ‌w‌ naszej‌ ‌jesiennej‌ ‌ramówce‌ ‌będzie‌ ‌wiele‌ ‌nowych‌ ‌audycji,‌ ‌w‌ ‌tym‌ ‌część‌ ‌realizowana‌ ‌we‌ ‌współpracy‌ ‌z‌ ‌Fabryką‌ ‌Norblina‌‌ ‌‌–‌ ‌‌dodaje‌ ‌Kędzierski.‌ ‌

newonce.media‌ ‌to‌ ‌nowoczesna‌ ‌grupa‌ ‌mediowa‌ ‌o‌ ‌kompetencjach‌ ‌agencji‌ ‌kreatywnej‌ ‌i‌ ‌produkcyjnej. Miesięcznie‌ ‌dociera‌ ‌do‌ ‌ponad‌ ‌miliona‌ ‌unikalnych‌ ‌użytkowników,‌ ‌a‌ ‌aplikacje‌ ‌newonce‌ ‌i‌ ‌newonce.sport‌ ‌(dostępne‌ ‌na‌ ‌iOS‌ ‌i‌ ‌Android)‌ ‌zainstalowane‌ ‌są‌ ‌na‌ ‌ponad‌ ‌225‌ ‌000‌ ‌urządzeń.‌ ‌Z‌ ‌wchodzącym‌ ‌w‌ ‌skład‌ ‌grupy‌ ‌internetowym‌ ‌newonce.radio‌ ‌związanych‌ ‌jest‌ ‌kilkadziesiąt‌ ‌osób,‌ ‌w‌ ‌tym‌ ‌dziennikarze,‌ ‌artyści,‌ ‌przedstawiciele‌ ‌świata‌ ‌kultury‌ ‌i‌ ‌show-biznesu‌ ‌czy‌ ‌sportowcy.‌ ‌Ramówka‌ ‌obejmuje‌ ‌zarówno‌ ‌audycje‌ ‌tematyczne,‌ ‌społeczne‌ ‌czy‌ ‌publicystyczne,‌ ‌jak‌ ‌i‌ ‌muzyczne‌ ‌–‌ ‌wszystkie‌ ‌programy‌ ‌autorskie‌ ‌dostępne‌ ‌są‌ ‌w‌ ‌formie‌ ‌podcastów‌ ‌w‌ ‌aplikacji‌ ‌newonce‌ ‌oraz‌ ‌wiodących‌ ‌serwisach‌ ‌streamingowych.‌ ‌Grupa‌ ‌newonce.media‌ ‌jest‌ ‌laureatem‌ ‌nagrody‌ ‌Grand‌ ‌Press‌ ‌Digital‌ ‌2020‌.‌ ‌

–‌ ‌‌Jesteśmy‌ ‌bardzo‌ ‌zadowoleni,‌ ‌że‌ ‌udało‌ ‌nam‌ ‌się‌ ‌pozyskać‌ ‌kolejnego‌ ‌najemcę,‌ ‌który‌ ‌chce‌ ‌współtworzyć‌ ‌wraz‌ ‌ ‌z‌ ‌nami‌ ‌rozrywkową‌ ‌i‌ ‌kulturalną‌ ‌ofertę‌ ‌Fabryki‌ ‌Norblina.‌ ‌Media‌ ‌z‌ ‌grupy‌ ‌newonce‌ ‌to‌ ‌głos‌ ‌świadomych‌ ‌i‌ ‌ciekawych‌ ‌świata‌ ‌ludzi.‌ ‌Cieszymy‌ ‌się,‌ ‌że‌ ‌za‌ ‌ich‌ ‌pośrednictwem‌ ‌możemy‌ ‌dotrzeć‌ ‌do‌ ‌kolejnych‌ ‌grup‌ ‌i‌ ‌społeczności,‌ ‌których‌ ‌chcielibyśmy‌ ‌do‌ ‌Fabryki‌ ‌Norblina‌ ‌zaprosić‌ ‌–‌ ‌‌mówi‌ ‌Kinga‌ ‌Nowakowska,‌ ‌dyrektor‌ ‌operacyjna‌ ‌i‌ ‌członkini‌ ‌zarządu‌ ‌Grupy‌ ‌Capital‌ ‌Park,‌ ‌odpowiedzialna‌ ‌za‌ ‌rewitalizację‌ ‌Fabryki‌ ‌Norblina.‌ ‌‌–‌ ‌Będziemy‌ ‌wspólnie‌ ‌pracować,‌ ‌by‌ ‌kalendarz‌ ‌kulturalny‌ ‌Fabryki‌ ‌pękał‌ ‌w‌ ‌szwach.‌ ‌newonce‌ ‌sam‌ ‌stanie‌ ‌się‌ ‌kreatorem‌ ‌wydarzeń,‌ ‌jak‌ ‌również‌ ‌będzie‌ ‌patronować‌ ‌naszym‌ ‌działaniom‌ ‌i‌ ‌stanowić‌ ‌naturalne‌ ‌źródło‌ ‌informacji‌ ‌na‌ ‌temat‌ ‌tego,‌ ‌co‌ ‌będzie‌ ‌się‌ ‌tu‌ ‌odbywać‌ ‌ ‌–‌ ‌dodaje.‌ ‌ ‌

Trwająca‌ ‌niemal‌ ‌4‌ ‌lata‌ ‌rewitalizacja‌ ‌Fabryki‌ ‌Norblina‌ ‌na‌ ‌warszawskiej‌ ‌Woli‌ ‌dobiegła‌ ‌końca.‌ ‌Swoją‌ ‌działalność‌ ‌rozpoczęły‌ ‌już‌ ‌pierwsze‌ ‌koncepty‌ ‌–‌ ‌m.in.‌ ‌autorskie‌ ‌kino‌ ‌butikowe‌ ‌KinoGram‌ ‌oraz‌ ‌BioBazar‌ ‌–‌ ‌pierwszy‌ ‌w‌ ‌Polsce‌ ‌targ‌ ‌z‌ ‌ekologiczną,‌ ‌certyfikowaną‌ ‌żywnością.‌ ‌W‌ ‌kolejnym‌ ‌miesiacu‌ ‌dostępna‌ ‌będzie‌ ‌galeria‌ ‌sztuki‌ ‌Flow‌ ‌Art‌ ‌House,‌ ‌Muzeum‌ ‌Fabryki‌ ‌Norblina,‌ ‌którego‌ ‌multimedialne‌ ‌ścieżki‌ ‌zwiedzania‌ ‌będą‌ ‌sukcesywnie‌ ‌wzbogacane‌ ‌i‌ ‌uzupełniane.‌ ‌Niebawem‌ ‌wystartuje‌ ‌także‌ ‌Piano‌ ‌Bar‌ ‌z‌ ‌muzyką‌ ‌na‌ ‌żywo,‌ ‌a‌ ‌swoją‌ ‌działalność‌ ‌zainauguruje‌ ‌FoodTown‌ ‌–‌ ‌unikalna‌ ‌strefa‌ ‌gastronomiczna,‌ ‌w‌ ‌której‌ ‌swoje‌ ‌miejsce‌ ‌znajdą‌ ‌23‌ ‌autorskie‌ ‌koncepty.‌ ‌Pojawią‌ ‌się‌ ‌także‌ ‌inne‌ ‌lokale,‌ ‌kawianie‌ ‌i‌ ‌restauracje‌ ‌–‌ ‌m.in.‌ ‌Soul‌ ‌Food‌ ‌i‌ ‌kultowy‌ ‌Blue‌ ‌Cactus.‌ ‌Na‌ ‌terenie‌ ‌Fabryki‌ ‌Norblina‌ ‌pojawi‌ ‌się‌ ‌także‌ ‌SuperPharm,‌ ‌monobrandowy‌ ‌sklep‌ ‌z‌ ‌autorską‌ ‌nalewką‌ ‌–‌ ‌Wiśniewski,‌ ‌a‌ ‌także‌ ‌kwiaciarnia‌ ‌Buqiet,‌ ‌sklep‌ ‌z‌ ‌alkoholami‌ ‌świata‌ ‌oraz‌ ‌sklep‌ ‌jubilerski‌ ‌YES.‌ ‌W‌ ‌kolejnym‌ ‌roku‌ ‌w‌ ‌swoje‌ ‌progi‌ ‌zaprosi‌ ‌gości‌ ‌Art‌ ‌Box‌ ‌Experience‌ ‌–‌ ‌pierwsza‌ ‌w‌ ‌Polsce‌ ‌digitalowa‌ ‌galeria‌ ‌sztuki‌ ‌oraz‌ ‌Apple‌ ‌Muzeum‌ ‌Polska.‌ ‌Swoje‌ ‌centrum‌ ‌dentystyczne‌ ‌będzie‌ ‌mieć‌ ‌tu‌ ‌także‌ ‌sieć‌ ‌Medicover‌ ‌Stomatologia.‌ ‌

Na‌ ‌terenie‌ ‌pofabrycznego‌ ‌kompleksu‌ ‌o‌ ‌powierzchni‌ ‌ponad‌ ‌65‌ ‌tys.‌ ‌mkw.‌ ‌powierzchni‌ ‌41‌ ‌tys.‌ ‌mkw.‌ ‌zajmą‌ ‌nowoczesne‌ ‌powierzchnie‌ ‌biurowe‌ ‌klasy‌ ‌A+,‌ ‌a‌ ‌pozostałe‌ ‌24‌ ‌tys.‌ ‌mkw.‌ ‌wypełnią‌ ‌koncepty‌ ‌rozrywkowe,‌ ‌kulturalne,‌ ‌gastronomiczne,‌ ‌usługowe‌ ‌oraz‌ ‌handlowe.‌ ‌Inwestorem‌ ‌i‌ ‌pomysłodawcą‌ ‌rewitalizacji‌ ‌Fabryki‌ ‌Norblina‌ ‌jest‌ ‌Grupa‌ ‌Capital‌ ‌Park.‌ ‌Za‌ ‌projekt‌ ‌architektoniczny‌ ‌odpowiada‌ ‌pracownia‌ ‌PRC‌ ‌Architekci.‌ ‌ ‌


Więcej‌ ‌informacji:‌ ‌
Biuro‌ ‌prasowe‌ ‌Fabryki‌ ‌Norblina‌ ‌

Lidia‌ ‌Piekarska-Juszczyk‌ ‌
e-mail:‌ ‌‌l.piekarska@bepr.pl‌ ‌
tel.‌ ‌691‌ ‌38‌ ‌12‌ ‌38‌ ‌

Ada‌ ‌Wysocka‌ ‌
e-mail:‌ ‌‌a.wysocka@bepr.pl‌ ‌
tel.‌ ‌733 332‌ ‌018‌ ‌

Pobierz dokument

POWIĄZANE ARTYKUŁY